Ota yhteyttä
Olemme täällä sinua varten
Riippuen yhteydenottosi syystä, tarjoamme erilaisia ratkaisuvaihtoehtoja. Löydät ne alta.
Huomio: ostetuilla lisensseillä ja ohjelmistoilla ei ole palautusoikeutta.
Siinä epätodennäköisessä tapauksessa, ettet ole tyytyväinen StudyShop.fi -ostokseesi,voit hyödyntää 14 päivän rahojen palautustakuun. Ole hyvä, ja seuraa ohjeita täältä.
Jos haluat tehdä valituksen havaitsemastasi viallisesta tuotteessa, seuraa ohjeita täältä.
Tuotteiden nouto yhdestä varastoistamme ei valitettavasti ole mahdollista, sillä tähän tarvitaan erillinen lupa. Näin ollen, asiassa ei tarvitse olla yhteydessä meihin.
Jos koet Nspire-lisenssin käytössä ongelmia vaihdettuasi tietokonetta, ota suoraan yhteyttä Texas Instrumentsiin, jotta saat lisenssisi uudelleenaktivoinnin uudelle laitteelle. Löydät yhteystiedot täältä: TI Support.
Jos annoit vahingossa väärän sähköpostiosoitteen, lähetä osoite oikeassa muodossa osoitteeseen support@studyshop.dk.
Muista antaa samalla tilausnumerosi, tilauksesi tunnistamisen helpottamiseksi.
Jos tuotetta on varastossa, kaikki tilausket, jotka on tehty arkipäivisin ennen kello 14 lähetetään saman päivän aikana.
GLS ja Postnord takaavat päivittäisen kuljetuksen paketeille. Kirjeille taattu toimitusaika on viisi päivää (tästä huolimatta, meillä on kokemusta jopa 30 päivän toimitusajasta kirjeille).
Tilastojen mukaan jopa 99 prosenttia kaikista tilauksista toimitetaan ajallaan.
Yhteenvetona: jos tilaat ennen kello 14 arkipäivisin, pakettisi pitäisi saapua seuraavien 3-4 arkipäivän aikana. Valitettavasti emme voi nopeuttaa toimitusprosessia, eikä meihin ole tarvetta olla yhteydessä tässä asiassa.
Suurtilauksissa ota meihin yhteyttä osoitteessa erhverv@studyshop.dk.
Otathan meihin rohkeasti yhteyttä osoitteessa support@studyshop.dk.
Jos haluat olla meihin yhteydessä puhelimitse, pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan asiasta etukäteen sähköpostitse. Vastaamme aina lyhyen ajan sisällä, emmekä ikinä yhtä arkipäivää myöhemmin yhteydenottosi vastaanottamisesta.